Redovita rekreacija je aktivnost koja, osim što nam pomaže da uvijek budemo u formi, pomaže i u drugim sferama našeg života. Organizacija slobodnog vremena, bistrina uma, unutarnji mir, osjećaj odgovornosti i slična pozitivna stanja su usko povezana s redovitom tjelesnom aktivnošću.

Bilo da se radi o povratku rekreaciji ili možda tražite samo način kako unaprijediti trening na koji ste navikli, sportski rekviziti mogu puno pomoći.

Što treba znati kad su u pitanju bučice?

Bučice su sportski rekvizit koji stane u svaku torbu i može se primijeniti u svakom sportu. Bilo gdje se nalazili, ukoliko vam tijelo traži fizičku aktivnost, možete napraviti nekoliko vježbi koristeći bučice.

Koristeći bučice možete povećati mišićnu masu, ubrzati metabolizam, definirati tonus mišića cijelog tijela i čak poboljšati sliku fitness forme i kondicije. Zapravo u svim navedenim slučajevima možemo dodati da su bučice najbolji saveznik.

Bučice dijelimo u dvije skupine:

  • Gumene bučice čija se težina proteže od 0,5 – 5 kg
  • Bučice većih težina s metalnom šipkom u sredini, dok su utezi napravljeni od poliuretana, metala ili drugog materijala i teže od 50 kg na više.

Ovako jednostavan i praktičan sportski rekvizit dolazi u svim bojama i raznim oblicima. Jedan od razloga je kako nam stalno ponavljanje istih vježbi ne bi dosadilo.

Kako koristiti bučice?

Bučice se mogu koristiti u vježbama za doslovno cijelo tijelo a postoje razni treninzi za vrijeme kojih vam neće biti potreban nijedan drugi rekvizit.

One su temelj fitnessa koji dolazi u svim oblicima, težinama i bojama tako da nije čudo da su najčešće korišten sportski rekvizit.

Redoviti trening s bučicama donosi poboljšanje u svim aspektima vježbanja. Samo 30 minuta dnevnog treninga s bučicama će pomoći kod povećanja snage, boljeg mentalnog stanja, te smanjiti rizik od raznih bolesti kao što su kardiovaskularne i bolesti dišnih puteva do dijabetesa, pretilosti i drugih opasnih stanja na koje nismo imuni s ovim tempom života.

Najviše korišten sportski rekvizit

Uz pomoć bučica možete raditi ciljane vježbe za svaki pojedini dio tijela. Nakon što se odlučite za točnu težinu bučica i pravu vrstu treninga, možete početi s treningom za noge, leđa, prsa, ramena, ruke, trbušnjake i gluteus.

Jednostavne su za upotrebu, ne zauzimaju puno prostora i kupnja bučica vas neće baciti na prosjački štap. Stanu u svaku torbu i poboljšavaju opću zdravstvenu sliku tako da nije čudo to što bučice predstavljaju najviše korišten sportski rekvizit.

Prakticiranje samo aerobnih vježbi neće pomoći pri oblikovanju tijela. Aerobne vježbe uz dijetu će pomoći da se bolje osjećate, no s vremenom bi bilo poželjno uvesti sportske rekvizite uz pomoć kojih ćete i detaljnije moći oblikovati tijelo ali i začiniti cjelokupni trening na koji ste već navikli.

YouTube video

Nakon što se odlučite unaprijediti svoj trening i opće tjelesno stanje, sve vrste i oblike bučica po najpovoljnijim cijenama i ostalim uvjetima dostave možete pronaći na linku Fitnesshop.hr.

Postovi iz iste kategorije: