Ukoliko želite unaprijediti marketing svoje tvrtke ili robne marke, najbolji izbor su promocijski darovi. Naime, brojna istraživanja su pokazala kako poklanjanje promocijskih darova klijentima uvelike povećava vidljivost vašeg proizvoda na tržištu i šanse da klijent nastavi suradnju s vama. Isto tako, poklanjanje promocijskih darova zaposlenicima, povećava njihovu produktivnost i osjećaj pripadnosti. 

Kada je riječ o njihovom poklanjanju klijentima, važno je da oni budu upečatljivi kako bi vas klijent zapamtio. Za kreiranje takvih promocijskih poklona treba biti vrlo kreativan i originalan kako biste ostvarili svoj cilj i kako biste izbjegli monotoniju i uobičajenost promocijskog poklona te se izdvojili iz mase.

Samostalna izrada promocijskih materijala

Promocijski materijali, kao što su upečatljivi promocijsk darovi, mogu biti izrađeni i samostalno. Takvi pokloni će dodati dodatnu dozu autentičnosti i dodatne bodove kod klijenata, a isto tako svoju ideju možete predstaviti nekoj od tvrtki koje se bave izradom originalnih promocijskih darova ili pak odabrati nešto iz njihove ponude. 

Promocijski darovi - bijeleška
Bilješke su uvijek odlični promocijski darovi

Odabir teme poklona je ključan

Kako biste bili autentični i originalni, važno je odabrati temu promocijskog poklona. Naime, tema bi trebala biti vezana uz vrstu posla kojom se bavi vaša tvrtka, dakle poklon treba biti autentičan. Primjerice, ukoliko se vaša tvrtka bavi računovodstvom ili knjigovodstvom, umjesto već poznatih privjesaka za ključeve ili kemijskih olovki, odlučite se na kalkulator i slično.

Video: Sumnjate li još uvijek u uspjeh promotivnih poklona?

Na taj će način klijenta vaš promocijski dar uvijek podsjećati na vas i djelatnost kojom se bavite. Također, važno je i na neki način personalizirati promocijski dar promišljanjem kakva vrsta dara bi obradovala primatelja te bila funkcionalna za njega, kako biste izbjegli darivanje onih učestalih poklona

Misli globalno, poklanjaj lokalno

Osim uobičajenih prigoda prilikom kojih se poklanjaju promocijski darovi, oni se često poklanjaju i povodom blagdana, godišnjica tvrtke i slično kada je vlasnicima teško odabrati dobar, primjeren i financijski odgovarajući poklon. U tom slučaju savjet je da poklanjate promotivne darove lokalnog podrijetla. 

Naime, u vašoj regiji, gradu ili mjestu sigurno postoji niz malih proizvođača i poduzetnika koji teže promociji svojih autohtonih proizvoda te će vaša suradnja biti na obostrano zadovoljstvo- vi ćete promovirati njihove proizvode, a oni će sigurno smanjiti njihovu cijenu. Na ovaj način napravljena je promocija lokalnog područja, lokalnih proizvođača, ali i vaše tvrtke.

U ovom slučaju izvrstan promocijski dar su:

  • orašasti plodovi
  • vino
  • sir
  • autohtoni modni dodaci regije ili kraja

Personalizirajte ih vlastitim logom ili nekim natpisom i imate nešto što će vašim klijentima ostati dugo u sjećanju.

Postovi iz iste kategorije: