Učvrstite mišiće na nogama kod kuće

Noge su najvažniji dio ljudskoga tijela i mišići nogu prolaze najviše napora kroz svakodnevicu. Mnogima noge predstavljaju veoma važnu ulogu u izgledu, te žele imati mišićave i čvrste noge koje će privlačiti poglede. Bilo da ste muško ili žensko u današnjem tekstu donosimo savjete kako se učvrste mišići na nogama kod kuće, bez potrebe za odlaskom u teretanu.

Trčanje jača mišiće nogu

Glavna i najjednostavnija vježba koja će vam pomoći da učvrstite mišiće na nogama je trčanje. Osim toga trčanje ima i niz blagodati na cijelo tijelo, a pomoći će vam i u nabijanju kondicije. Nastojte trčati po stazi za trčanje ako je imate u blizini i kupite što kvalitetniju obuću kako bi pritisak na zglobove za vrijeme trčanja bio što manji. Ako vam trčanje predstavlja problem i tek ste u početcima treninga, probajte prvo lagano trčati i hodati, te s vremenom trčati sve veće i veće udaljenosti kako bi mišići jačali.

Iskorak za čvrste mišiće

Kao jedna od najpoznatijih vježbi koje možete raditi za jačanje nogu je iskorak. Ova vježba, kao i čučanj koji ćemo spomenuti niže u tekstu jedna je od osnovnih vježbi za jačanje mišića nogu. Mnogi ljudi obavljaju ovu vježbu s dodatnom kilažom na leđima, no za samo učvršćivanje mišića nisu vam potrebni utezi i radom kod kuće osjetit ćete promjenu.

Čučanj za jačanje nogu

Čučanj je jedna od najzahtjevnijih i najtežih vježbi za nogu, no upravo zbog toga pruža i najbolje rezultate. Stanite uspravno i lagano raširite noge, te se laganim pokretima spuštajte do položaja od 90 stupnjeva i dignite natrag. 

Kako vježbati noge?

Ove tri glavne vježbe koje smo naveli dovoljne su da učvrstite mišiće na nogama, a kako biste postigli najbolje rezultate radite ih barem svaki drugi dan. Možete kombinirati prvo trčanje i onda na kraju treninga iskorak i čučnjeve. Sve vježbe radite u serijama ovisno o vašim mogućnostima i s vremenom podižite broj ponavljanja u serijama. Ako imate mogućnost odlaska u teretanu, tada će ove vježbe možete raditi s dodatnim kilažama i tako ubrzati proces jačanja nogu. Ništa ne dolazi preko noći, te morate biti upornosti i kroz nekoliko treninga već ćete vidjeti promjene!

Postovi iz iste kategorije: